Thursday, February 14, 2013

Haloooo ~ HAloooo ~ haluuu

EHEM ...ehEm ..~ (batuk plakk)

ASSALAMUALAIKUM..
yahabibi yamaulana, ya GOSOk gigi upsss ~ terlebyh plak hehehe
FuhFUHHHH ~ banyak habuk kat BLOG kite niyh ..
maaf kan hamba .. sbb da lama giler xupdate blog ..heehhee arini dgn penuh semangat Tibe2 je ..terngiang2 nak UPDATE BLOG .. ~ sory guys sbb keja je aku taw ..(hahha mcm ade peminat plak aku niyh kan ) lalala .. lantak blog saya ..suke ati Itew la ..:P
oke2 arini kan aku mentela'ah NOVEL yg kat bawah niyh .. ce korg tgk BUKAk MATA LUAS2 ...


vvvvvv
vvvvvvvvv

HAAAA ... itew bace NOVEL niyh la ... 

" BILE BLOGGER JADI MAID "
hahaha apa kata2 bloger sekalian ??
amacam ..??meyh la join beli novel niyh menarik pun ,menarik jugak la ... kihkih ~ baru siap separuh ku bace ... nak abis kan jugak pastu nak mentela'ah novel lain plak ye ?? amcam join jum .. hehe saje upda

"
Boleh ke si blogger jadi maid ? Bagi Risya , sikit pun tak menjadi masalah buatnya . Asalkan dia tidak goyang kaki di rumah itu, sudah cukup baik. Rutin hariannya sebagai maid, tak adalah sesusah mana. Tapi yang buat susahnya, bila dia jumpa mamat poyo, Ash. Ash yang sering mengusik, membuatkan hubungannya dan Risya rapat. Bergurau dan bergelak ketawa sudah menjadi rencah dalam hidup mereka berdua. Tanpa diduga, Ash mahu Risya menjadi suri di hatinya saat Aimie, kekasih hatinya tidak hadir semasa majlis pernikahan mereka.

“Jadi, nak saya buat apa?”

“Awak kahwinlah dengan saya.”

upsss ..nak taw kisah selanjutnyeee............. Ehem ?? da bace ..sila beli oke ..BEST ! hehhee promote bagi  MPH kaya oooo ~ hahahah ap lagi borong jgn xborong ..okela tuh je nak update kihkih ..mama kesygan da panggel dan memanggil makang ..~ makan dulu ye ... BISMILLAH ..bye2 xoxo  ...........ASSALAMUALAIKUM............

No comments:

Post a Comment