Monday, December 24, 2012

matang sgt perlu ke ?

apa perlu jadi matang ?
matang dari segi berpikir . dan tempat saya bole ..klau matang dari segi smua jenis sorry ..
xdpt nak ikot khendak awak ..tuh bukan saya ...
kalu awak nak  carik .. mcm uh better .. awak carikla yg len .. ye saya bukan terbaik .. manusia semua melakukan kesilapan .. n i m not afraid for my future .. ap yg bakal jadi itu ketentuan dari yg maha esa ...sya taw .. saya hanya la budak2 yg baru nak bljar berjalan atas kaki sendiri .,.. saya paham apa awak maksud kan xpayah gune ayat DOUBLE MEANING ,, sebab itu keperitan nya ... 
just thinks before awak keluar kan kata2 .. sebab manusia cepat terasa .. PIKIR PIKIR .. thats all ..
maybe kita just kawan .. n saya da nampak awak nak yg perfect kat mata awak ... susah la .. carikla .. smpai bile awak xkan jmpe ..kalau awak jmpe pun ade je yang xperfect jugak ..so plis ... 
da la ful stop maleh nak cakap :) 
better shut up ... 

No comments:

Post a Comment