Monday, June 3, 2013

assalamualaikum semua ...
hye sihat ? da makan ? da tido ? tgh buat ap tuh ??
thanks follow dalam blog al ..(kalau ade yg follow la ye :D )
nak cerita somethng niyh ..tapi xtaw nak mula dari apa ..hmm (mmg la mula dari huruf .. xkan bercakap kan ??) hahaha ~ ade jugak mati terkejut ,,:D 
hmmm...
jeng jeng jeng ..
cerita die camni .. aish susah nya nak mulakan satu cerita niyhh ayooo ~ amma apppa ~=.=' pelik sgt aku niyh haaa!~
oke firstly , aku nak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki ! sapa yg terasa ke dgn aku .. sapa yg aku penah sakitkan kan hati die (aku ase ramai da kot terasa dgn aku ) hahaha sbb ntah la .. myabe cerita buruk-2 pasal aku oohhohohoho .. nonono~ saya tidak tahu ap2 
.............................................
aku senyap ke . aku sembunyi ke main nyorok2 ke .sory sgt2 sbb aku perlukan masa utk buat semua niyh ... aku ade maki2 kau kau dan kau ke ?
mana taw kan .. kita niyh bukan nya sllu igt kalau benda jahat yg kita buat ,, benda yg baik sllu kita igt la ..kan ??
haaaa dan2 je kau niyh al ... soo 
i wanna  start my new life tanpa KEKASIH .
sbb , aku da terkena dan terasa sampai menusuk KALBU oohh~ dgn perangai hamba-2 ALLAH swt niyh ... dan x perlu la mention kunk ado yg terasa niyh haaaa ~ wat naiya die cite kat kawan2 n makin buruk kan aku ..ahahaha ~ SO what ? ? BURUKKAN NAMA AKU sekarang dgn kau ?? btw terima kasih sbb da buang gambar aku semua .. huhuhu aku pun xde la kejam masih simpan lagi ;) INGAT AKU BELAJAR DARI KESILAPAN AKU YANG DULU DAN AKU TERKENA DAN TERKENA LAGI ....maybe semua niyh pengajaran utk aku ... soo jadikan pengajaran dalam hidup suapaya kita lebyh DEWASA upss ~ malas nak cakap MATANG sebb aku pun belum matang ag weyh~ hahaha
apa-2 pun salam syg dari al tuk korg ...
muahhhhhh <3 
salam 
:xoxo:

No comments:

Post a Comment