Friday, December 23, 2011

ingin disayangi

Awak kena paham , kenapa saya cemburu tengok awak , sebab cemburu tu tandanya sayang kan ?
Awak kena paham kenapa kadang2 saya merajuk , sebab saya nak kan perhatian daripada awak .
Awak kena paham ,kenapa saya selalu call dan sms awak, sebab saya rindukan awak .
Awak kena paham kenapa kadang2 saya marahkan awak , sebab saya nakkn yang terbaik untuk awak .
Awak kena paham kenapa saya suka mengadu dengan awak , sebab awak lah segalanya bagi saya . saya nak awak jek yang tahu .
Sekarang awak paham kan ? :')♥

Saat kau MENYAYANGI seseorang, kau ingin sekali membuatnya bahagia dan bukan untuk dirimu sendiri.

SAYANG adalah saat ia menangis dan kau akan menangis bersamanya.

Saat kau MENYAYANGI seseorang dan berada disisinya maka kau akan bertanya, "Bolehkah aku memelukmu?"

SAYANG adalah saat kau melihatnya kau akan melihatnya dari hatimu dan bukan matamu.

Pada saat orang yang kau SAYANG menyakitimu, engkau akan menangis untuknya.

yeah ungkapan SAYANG bole di kata .. tpy hati ..adakh kita btul2 sayangkan dye ??

tpy diseblik perktaan SAYANG adelagi perktaan CINTA N RENDU...

CINTA N RENDU membuat kan perktaan SAYANG i2 timbul .. tpy ..terikat dgn KEJUJURAN N KEIHkLASN pada HATI kita..

No comments:

Post a Comment